Zwroty / Reklamacje

ZWROT

Zdajemy sobie sprawę, że zakupy online rządzą się swoimi prawami. Dlatego w przypadku każdego zakupionego u nas towaru możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru paczki.

Pobierz protokół reklamacji / zwrotu towaru

 

REKLAMACJA

SteelArto ma obowiązek dostarczyć Klientowi będącemu konsumentem towar bez wad i odpowiada wobec niego, z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne, jeśli sprzedany towar ma wadę.

Jeżeli otrzymany przez Państwa towar ma wadę stwierdzoną przed upływem 12 miesięcy od dnia jego wydania, prosimy o zgłoszenie wady, można skorzystać z formularza reklamacji i odesłanie towaru na nasz adres:

VictorCommerce Sp. z o.o. Sp. k. 
Dział Reklamacji
UL. Kopanina 54/56
60-105 Poznań

W zgłoszeniu prosimy podać dane kontaktowe umożliwiające kontakt z Państwem na potrzeby procesu reklamacji, a także załączyć do niego dokumenty lub podać dane umożliwiające identyfikację zawartej umowy sprzedaży (np. paragon lub faktury, numer zamówienia, inne). Załączenie paragonu lub faktury nie jest obowiązkowe, lecz jest przez nas sugerowane, gdyż zazwyczaj przyspiesza proces reklamacji.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji pisemnie, mailowo.

Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji zamieszczone są w naszym Regulaminie