Częste pytania / FAQ

WYSYŁKA

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi 2-3 dni roboczych od jego opłacenia. 

  1. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę jest zależny od wybranej opcji wysyłki kurierskiej.

Kurier Pocztex48 – doręcza w ciągu 2 dni roboczych od nadania przesyłki.

Kurier Pocztex24 – doręcza w ciągu 1 dnia roboczego od nadania.

Czas doręczenia nie jest uzależniony od formy płatności.

  1. Czy wysyłka jest z Polski?

Tak. Wszystkie produkty w naszej ofercie wysyłane są z Polski.

  1. Gdzie mogę śledzić status mojej przesyłki?

Status swojej przesyłki można śledzić na stronie Poczty Polskiej.

Numer przesyłki jak i odpowiedni link do śledzenia paczki zawsze wysyłamy w powiadomieniu mailowym.

  1. Jakimi firmami kurierskimi wysyłane są paczki?

Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex.


CECHY TOWARU

  1. Czy sprzedawany towar jest nieużywany?

Tak. Sprzedajemy wyłącznie produkty nowe i nieużywane.

 

 ZWROT/ REKLAMACJA

  1. Czy można dokonać zwrotu?

Tak. Zgodnie z prawem Konsumenckim każdy Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego towaru. Należy pamiętać, że prawo zwrotu dotyczy jedynie produktów standardowych.

  1. Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?

Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, Klient na odstąpienie od umowy, bez podania przyczyny ma 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Przy czym należy pamiętać, że zwracany towar nie może być używany, musi pozostać w nienaruszonym stanie oraz posiadać metki oraz oryginalne opakowanie.

  1. Ile mam czasu na odesłanie zakupów po odstąpieniu od umowy?

Na odesłanie zwracanych zakupów, od momentu powiadomienia sprzedawcy o odstąpieniu od umowy, Klient ma również 14 dni.

  1. Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy?

Zgodnie z Ustawą Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy na wskazany przez Klienta numer konta bankowego. W naszym sklepie jednak przelewy wykonujemy najczęściej w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

  1. Ile czasu trwa i jak dokładnie wygląda procedura reklamacji?

Reklamacje są rozpatrywane w ustawowym terminie do 14 dni kalendarzowych. Procedura polega na odesłaniu przez Klienta reklamowanego produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu, następnie reklamowany produkt zostaje przekazany do oceny biegłemu rzeczoznawcy, a w ostatnim etapie po wydaniu opinii przez rzeczoznawcę Klient zostaje poinformowany mailowo o decyzji.

      6. Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?

Prowadzimy sprzedaż wyłącznie wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego.